čtvrtek 1. prosince 2011

E.L.F. Beauty School Beauty Book

Ahoj, takže můj první příspěvek se bude týkat této paletky od firmy E.L.F.. Je to paletka, která obsahuje 12 očních stínů v různých odstínech hnědé, hnědou tužku na oči a 1 oboustranný pěnový aplikátor na oční stíny. Paletka je v odstínu Natural. Musím říct, že nemám ráda, když blogerky vychvalují všechny výrobky až do nebes, ale tahleta paletka je naprosto skvělá. Hodí se na denní líčení, ale můžete jsou tam i tmavší odstíny, takže i nějaké to večerní líčení s ní vykouzlíte. No prostě super! :) Mám ji ještě v odstínu Everyday, ale o tom zas někdy jindy. Jo a ještě bych dodala, že mě stála 109,-! :-)


Zde je odkaz na tuto paletku: http://www.elfkosmetika.cz/eshop-produkt/cela_nabidka_elf/beauty_school_new-a4e6797fe7fe6f/beauty_school_beauty_book_-_oci/cz




Mějte se hezky, xoxo V.

3 komentáře:

  1. Souhlasím, e.l.f. má skvělé paletky :D. O jedné si můžeš přečíst u mě na blogu :)).
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Už dávno chci e.l.f. vyzkoušet, ale peníze nejsou :D

    P.S. Začal u mě GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  3. Klér: Taky už moc peněz neni, ale kvůli E.L.F.u... :D Ten mě asi zruinuje.. :D

    OdpovědětVymazat