pátek 2. prosince 2011

Catrice prime and fine

Zdravím Vás,
doufám, že se máte fajn! Jsem tu s další recenzí a tentokrát je to recenze na Podkladovou bázi pod make up od Catrice. Prodává se v takovém kelímku a její obsah je 14g. Koupila jsem jí v Rossmannu a myslím, že stála něco kolem 130Kč. Což není zas tak moc. A teď už k samotné bázi. Používám jí každý den pod make-up a díky tomu, že neobsahuje žádné oleje je matující(alespoň na mě) :D Skvěle se nanáší a opravdu ji mohu jen doporučit! Musím říct, že kosmetiku Catrice mám docela v oblibě. Nedávno jsem si koupila stíny a lak na nehty. Na oba tyto výrobky čekejte recenzi. :) Mějte se fajn.. :-)

PS: A co vy, jaké máte zkušenosti s podkladovými bázemi pod make-up..? :)

Zde je odkaz na tuto bázi + oficiální popisek:

Žádné komentáře:

Okomentovat